Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Kinderopvang is mensenwerk. En waar mensen werken kan iets mis gaan. Dit kan leiden tot ontevredenheid en soms in klachten. 
Het is goed te weten welke klachtenprocedure stichting Muzerij hanteert.

Bij onvrede kunt u, bij voorkeur, contact zoeken met de direct betrokkene. Wees openhartig over uw ontevredenheid. Meestal is er sprake van een misverstand en kan de betreffende medewerker u naar tevredenheid uitleg geven. Dan biedt een gesprek al voldoende uitkomst. 
Indien dit niet of onvoldoende tot een oplossing leidt, kunt u zich ook richten tot de locatieleider en/of directie van onze organisatie:

 

Mayke van Krevel, directeur/bestuurder van stichting Nuwelijn en stichting Muzerij
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Gaat uw voorkeur uit naar een onafhankelijke partij of bent u niet tevreden met de beslissing die de directie heeft genomen, dan kunt u zich richten tot de geschillencommissie:
link naar geschillencommissie 

Zie onderstaand in de bijlagen de certificaten van geen geschil per locatie.


Bezoekadres en postadres:
Stichting Muzerij
Schoolstraat 5
5124 RM Molenschot
0161-722104

IBAN nummer: NL09 RABO 0170284654
KVK: Brabant: 18072649

Voor locatie adressen: Klik hier